fredag 20. mars 2009

Jeg trenger stoff.....

Det går litt opp og ned her i verden, akkurat nå føler jeg at den går litt opp. Først og fremst må jeg be deg ikke om å lese innlegget under! Så selv om prinippene fortsatt gjelder, er alle regler brutt i dag. I dag tok vi bilen og reiste til Drammen og butikken til Stoff og Stil. Selv om nettbutikken er OK å bruke, så er det bare så deilig å gå der og kjenne på de forskjellige stoffene, gå rundt og se på alle farger og mønster. Følelse av å fylle handlekurvene med de kjempestore rullenen.
foto privat

Må ha det, bare må ha det!

Grunnen til turen var jo egentlig at jeg trengte nye stuegardiner (faktisk!), men det fant vi jo ikke. Uansett er butikken ganske billig, og når vi først var der nede så måtte man jo se seg litt om om det er andre ting man trenger. Det tok kanskje litt av, men ikke uanstendig. Så nå er alt stablet pent inn i skapet sammen med de stoffene jeg kjøpte sist og ikke har gjort noe med ennå.... Jeg håper at du kan se noen prosjekter ferdig på håndarbeidsbloggen min etter hvert, bare så jeg bekrefter at jeg trenger dette...... Det er jammen ikke lett å være prinsippfast!
foto privat

Dagens fangst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar