lørdag 21. mars 2009

Birken

I dag er det Birken, og det er med et snev av dårlig samvittighet at jeg benker meg foran TVen med kakao og brødskiver. Jeg kan skylde på feber og forkjølelse, uten at jeg på noen måte hadde hatt mulighet til å gjennomføre skirennet feberfri.


Rekordmange påmeldt på Birken i år

Rekordmange påmeldt: 15.000? Galskap spør du meg. Men i år blir det allikevel litt spesielt. Jeg har en venninne med. Greit nok, hun er godt trent, men ski er i utgangspunktet ikke hennes gren. Så med et imponerende engasjement og en utrolig viljestyrke, har hun trent ski i hele vinter, og stiller til start. Så nå benker jeg meg foran TVen og heier på #10362. Med dårlig samvittighet, sommerfugler i magen og full av beundring. Kanskje jeg også en gang.................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar