søndag 9. august 2009

Værsjuk

Jeg er så glad for at jeg ikke er værsjuk. For de som er det, har denne sommeren vært slitsom har jeg skjønt. I alle fall for de som har vært her sørpå i gamlelandet. Jeg er klar over at stort sett hele fellesferien har regnet bort - jeg har hatt fri selv jeg - men jeg kan ikke si at det har plaget meg noe særlig. Og med hund så MÅ jeg ut noen turer hver dag uansett vær og føreforhold.
foto privat
Norsk sommer

Nå skal det sies at jeg ikke er en solslikker, men vi har hatt late, lune dager. Lange turer når det har vært opphold og kjappe små når det bøtter ned. Ingen faste rutiner, bare gjøre det som faller oss inn. Vi har nytt hver dag. 14 dager med ekstrem varme i juni har alle allerede glemt. Og etter hva jeg kan huske er det like mye klaging nesten hvert år - på været. Og så tenker jeg: Det er jo alltid sånn - det er jo norsk sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar