torsdag 19. februar 2009

Mann i Mercedes

Nå skal jeg ikke påstå at jeg er så fantastisk flink til å parkere nå når det er så mye snø, kan fort komme litt skjevt ut....... men jeg setter det på blondinekontoen og lar det stå til. Men her om dagen når jeg skulle hente bilen min, fikk jeg meg en liten overraskelse: en lapp på frontruta. Det var ikke noen skader på bilen, alt er OK, ingen fare. Men plutselig satt jeg på et dokument som jeg kommer til å ta vare på resten av livet, en manns skriftlige innrømmelser om:

  • At menn kan ha samvittighet
  • At menn kan ta ansvar og sjekke om handlingen deres har hatt konsekvenser
  • At menn kan innrømme feil
  • At menn kan være usikre
  • At Mercedes ikke nødvendigvis er en så himla bra bil

    MEN IKKE MINST:
  • At menn ikke alltid har en perfekt parkering!!!

Så en stor takk til ukjente Ulf som ikke hadde trengt å legge igjen en lapp i det hele tatt.

foto privat



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar