mandag 16. februar 2009

Duppedings


Jeg har fått en ny duppedings i bursdagsgave av venninnene mine, og den er helt genial. Jeg er ikke så veldig opptatt av elektronikk, men denne er jeg allerede blitt helt avhengig av: Denne lille boksen som måler 12x8 centimeter er en liten ekstern harddisk. Det er bare å plugge i en liten kabel i USBen så er du i gang. Den har en kapasitet på 71.000 bilder, så denne er bare å fylle opp. Med denne lille boksen har jeg fått full kontroll på alle bildene min, uten å bruke opp lagringsplass på datamaskinen - den blir fort treg nok. I tillegg har jeg laget egen mappe både for matoppskrifter og håndarbeisoppskrifter. Jeg har lapper og utklipp i hele leiligheten på alt jeg har lyst å lage. Nå bare lagrer jeg de på boksen min og har alt på ett sted. Og i stede for å dra med meg datamaskinen alle steder, tar jeg nå med meg min kjære duppedings, som kan kobles opp på en hvilken som helt PC, og har alt med meg. Jeg er så glad for at jeg har fått en duppedings!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar